نهال گردو دماوند
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو دماوند

نهال گردو دماوند با باردهی خوب و مطلوبی در شهر دماوند با آّب و هوای خنکی رشد می کند.این نهال گردو دارای گردوهایی نسبتا درشت با وزن 13 گرم می باشد که به رنگ قهوه ای روشن است بسیار خوش طعم بوده و دارای پوستی متوسط است یعنی نمی توان گفت ضخامت پوست آن نازک است.نهال گردو دماوند همانند نهال گردو چندلر به آب و هوای سرد برای بیدار شدن از خواب نیاز دارد این نهال گردو دارای رشد و بازدهی خوبی است و زودرس می باشد.

نهال گردو دماوند را در شهر دماوند کاشته و نتیجه مطلوبی را شاهد بوده اند.گردو با باردهی خوبی است.بهتر است برای بازدهی بالا تمام اصول نگهداری را رعایت کنید تا شاهد بار مطلوبی از گردو باشید.این رقم را می توانید در دمای زیر 7 درجه سانتی گراد بکارید تا نیاز سرمایی آن رفع شود.

خصوصیات نهال گردو دماوند و میزان باردهی آن

باید به میزان لازمی گرما و سرما به نهال گردو برسد تا رشد آن آغاز شود.نهال گردو دماوند را با فاصله ای مناسب از درختان بکارید تا در هنگام رشد مشکلی برای رشد و باردهی آن پیش نیاید.این نهال گردو می تواند بهره وری بالایی داشته باشد اما در صورتی که از گرده زا استفاده کنید بیشتر می شود.

نهال گردو دماوند می تواند در برابر بیماری و آفات مقاومت خوبی از خود نشان دهد اما در برابر بیماری بلایت کمی مقاومت پایینی دارد و حساس می باشد این نهال گردو را در آب و هوایی که با آن سازگاری دارد بکارید سعی کنید از خاک مناسب برای کاشت استفاده کنید.هرس کردن موجب می شود درختان نور کافی و هوای لازم به آن برسد.

نهال گردو دماوند را برای رشد بهتر و گردوهایی درشت تر به میزان لازم مورد آبیاری قرار دهید.آبیاری برای درشت تر شدن مغز گردو کمک می کند.بهتر است هر نهال را در جایی بکارید که با آن سازگاری داشته باشد.

نهال دماوند میزان بار زیادی را برای هر باغدار به همراه دارد اما اگر بتوان بقدر لازم به آن رسید.گردو از خوراکی هایی است که بسیار طرفدار دارد و می تواند بسیار خریداری شود اگر قصد درآمد دارید می توانید این رقم را مورد کاشت قرار دهید.

نهال گردو

نهال گردو دماوند

خرید نهال گردو دماوند

فروش نهال گردو دماوند

نهال گردو در کرج

قیمت نهال گردو دماوند

انواع نهال گردو





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو دماوند , خرید نهال گردو دماوند , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: